Agenda. Dimarts, 20 de maig de 2025

En aquest apartat podeu trobar els actes d'agenda futurs. Si voleu consultar els actes anteriors, podeu accedir a l'Hemeroteca i filtrar els actes del tipus "Agenda". Per fer-ho, podeu fer servir els filtres amb els selectors de la columna dreta de la pàgina.

  • A la recerca dels Vitis

    01/01/2024

    Viu l'aventura dels Vitis els 365 dies de l'any!

  • Vi en femení

    29/04/2025

    “Vi en Femení” torna a Vilobí del Penedès el 24 de maig amb una jornada plena de cultura, música i vi

    El dissabte 24 de maig, Vilobí del Penedès acull la segona edició de la mostra enogastronòmica Vi en Femení, una iniciativa organitzada per l’Ajuntament a través de les regidories de Turisme i Igualtat i Feminismes. L’esdeveniment tindrà lloc a la plaça de la Vila i vol donar protagonisme al paper de les dones en el món del vi, la gastronomia, la cultura i les arts.

    La fira comptarà amb la participació dels cellers Retombs, Montpicolis, Can Suriol i Planas Albareda, que oferiran els seus vins i escumosos en un espai dissenyat per a les degustacions. Els productes gastronòmics vindran de la mà del Taller de Vilobí i el Restaurant Jaume Via, dos establiments de referència del municipi.

    Programa d’activitats

    A les 18 h, obertura de la mostra enogastronòmica amb els cellers, restauradors i comerços gastronòmics del municipi, i inici del taller infantil “Tinta i vi”, una activitat creativa on els infants experimentaran amb el vi (sense alcohol) com a pintura, acompanyats per la Pampolina i en Raïmet.

    A les 18.20 h, inauguració oficial de la fira a càrrec de l’alcaldessa i regidora de Turisme i d’Igualtat i Feminismes, Ester Vallès.

    A les 18.30 h, showcooking amb Ada Parellada, reconeguda restauradora i activista contra el malbaratament alimentari.

    A les 19.20 h, primera sessió de l’espectacle “SIMBIOSI” de la companyia Duo Lof, que combina dansa i trapezi.

    A les 19.30 h, concert d’havaneres en femení amb Neus Mar.

    A les 20.30 h, tast guiat de vins amb el col·lectiu Dones Vi. Cal inscripció prèvia a l’Ajuntament o al telèfon 938 978 980. Preu: 16 € (places limitades).

    A les 21.40 h, segona sessió de l’espectacle “SIMBIOSI”.

    A les 21.50 h, actuació musical de Gala Cañís.

    A les 22.30 h, concert de Femme, amb versions femenines de grans èxits.

    A les 00 h, sessió musical amb Lola Van DJ per tancar la jornada.

    Durant tota la tarda i vespre, la plaça de la Vila serà un espai de trobada per gaudir del vi, la gastronomia i la cultura amb mirada femenina.

  • Inscripcions al Casal d'estiu i Estiu Jove

    14/05/2025

    INSCRIPCIONS AL CASAL D'ESTIU I ESTIU JOVE 2025

    Inscripcions a través dels següents enllaços que trobareu a la part dreta.

    Del 14 al 26 de maig

Darrera actualització: 15.04.2024 | 12:39